//Fantasy Island
Nikon GiveAway By Ieqah Blog Gajah
Thursday 7 June 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikumm .. Kali ni nak join GA lagii :) Bagi farah, yg ni paling menarik. *cursor pun kamera tauu :D Hihi. Okaylah.
LET START!


*Klik banner tu kalau nak join :))

SYARAT PENYERTAAN:
♥ Buat satu Post bertajuk : NIKON GIVEAWAY By Ieqah Blog Gajah
♥ Letak banner GA ni di dalam entri tersebut dan LINK kan ke entri ini.
♥ Entri: Saya join Nikon GiveAway by Ieqah Blog Gajah kerana __________________________________ [taip la bape panjang pun korang nak] dan kalau korang nak tepek gambar korang bersama NIKON pun takda hal la ^^
♥ Boleh Follow blog ieqah untuk new update. Da ciap? Tinggalkan link post ohsem korang dekat komen entri ni ye :)
♥ Nak TAG kat kawan boleh taknak pun takpa :D
*GiveAway ini bermula dari 6/6/12 - sehingga 20/6/12 - Jemput join reramai ^, ^

NAK TENGOK HADIAH? OH BOLEH! KLIK SINI OKEY?
Memang ohsemm!
Sebab farah menyertai GiveAway ini?
Saya join Nikon GiveAway by Ieqah Blog Gajah kerana memang saya nak sangat NIKON tu.
Dari darjah 3 hingga sekarang, masih belum dapat. Cita cita saya juga ingin jadi Photographer. Saya ingin belajar mengambil gambar. Saya suka gila photographs. Tapi, kamera takde. Kalau ade pun, abang punya. Abang pun duk KL, jarang balik. Saya ni duk Kelantan. Jauh beribu batu. Hanya GiveAway ini dapat membantu saya untuk saya belajar. Jealous gila bila tengok orang duk pegang kamera NIKON! Teringin jugakk.Ada ketika tu, kawan saya buat DP Fb, dia tgh pegang DSLR Nikon. Then saya tanya dia "Nikon sape tu? " Dia kata "abg saya punya, kalau nak pgng, dtg la rumah saya, hehe" Saya pun cakap lah "NAK!" Dia kata "serius? Esok eh? Okay!" Saya cakap " Yupp, lepas skolah saya pergii" . Dia balas pulak " Awak nk pegi rumah saya semata mata nak pgng DSLR ke?" Saya pun kata "Ya, sbb dari dulu smpai skrg saya nak kamera tu. Terasa nak memilikinya"  TAPI skrg kawan saya cakap DSLR abg dia dah takda. Abg dia bawak pergi KL. :( Harap sangat rezeki berpihak kepada saya dan tuan tanah GiveAway ini berbaik hati untuk memberi Nikon kepada saya. Tapi, kalau takde rezeki, Saya REDHA :) Saya bertawakkal kepada Allah S.W.T. Jika tiada rezeki saya disini, redha sahaja. Rezeki ada dimana mana. Allah berkehendak. Saya berasal dari keluarga yang serdehana. Ibu saya pernah cakap, "berdoa, berusaha lah jika inginkan sesuatu. Allah itu Maha Adil. Kita ni tak macam orang lain. Org lain hari hari pun boleh beli kamera DSLR tu. Kalau nak, kita kena berusaha. Tu yg utama. Selalu ingat kepada Allah." Saya dari dulu ingin menjadi photographer. Itulah satu satunya impian saya. Biarlah org nak kata apa asalkan ibu bapa, Allah S.W.T sentiasa berada di sisi saya selamanya. Saya nak buktikan kepada seluruh Malaysia yang saya boleh mencapai impian saya bermula dari kecil. Keluarga saya juga menyokong impian saya itu tetapi nak beli kamera untuk saya belajar, keluarga saya tidak mampu. Saya harus berusaha sendiri. GiveAway inilah yang dikatakan PELUANG KEEMASAN bagi saya. Baru pertama kali ada orang yang membuat GiveAway macam ni. Terasa macam........Allah ingin memberi peluang kepada saya. Ya, saya tahu semua org nakkan kamera. Sape yang taknak kan :) Tapi, saya berharap Allah S.W.T membuka pintu hati kak IEQAH selebar lebarnya untuk memberi peluang untuk saya mencapai cita cita. Saya selalu berangan angan. "Bilakah masanya untuk aku memiliki kamera NIKON? Harap esok lusa, Allah memberi rezeki kepada ku" . Itulah yang selalu bermain-main di fikiran saya. Mungkin setakat ini saja luahan yang sentiasa tersemat di hati & jiwa saya. Saya mengakhiri entry saya ini dengan gambar saya bersama NIKON.InsyaAllah kak Ieqah dapat membantu saya. Sesungguhnya, saya amat mengasihani dan sentiasa berdoa kepada orang orang yang telah menolong saya. Assalamualaikum.

 
 Sweet memories me and nikon. *Nikon punye kawan.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps. I'm Farah, 12 y/o, Love photography & DSLR, do follow me dear ;)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

www.cbox.ws - v001 -->


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!